Identitetsdesign

Det første man som regel tenker på når man skal starte bedrift er at man må ha en logo. Sannheten er at logo er en del av identiteten, men at det er mer bak identitet enn en logo. Identiteten er bedriftens måte uttrykke seg visuelt for kunden. En fargepalett, fontbruk og designrammer er noe som gjør at identiteten blir sterkere enn kun en logo.

Rød tråd

Når du skal bygge en merkevare er det viktig å tenke langsiktig og strategisk. Derfor bygger man gjerne ikke bare en logo, men en visuell profil som representerer din bedrift. 

En rød tråd gjør at man vil vekke kjennetegn på din bedrift uansett hvor du opptrer. Om det er på sosiale medier, gjennom nettsiden din eller om det er visittkortet ditt.

Vi kan merkevarebygging

Vi vet hva som skal til for at din bedrift får en god visuell profil som kan konkurrere blant de beste aktørene.

Det handler om å identifisere målgruppe, gjøre research på bransjen og ikke minst bygge en profil som representerer hva din bedrift driver med.

 

 

En visuell profil skal være